Výuka >> Studentské práce

Nabízené, řešené a obhájené práce

Zde je uveden seznam nabízených témat kvalifikačních prací (bakalářských a magisterských = diplomových prací), stejně tak řešených a obhájených prací. V případě obhájených prací (status obhájená)obsahuje pole kromě jména řešitele a roku obhájení i abstrakt práce, v případě řešených prací (status řešená) jméno řešitele a kalendářní rok zadání.
Aktuální stav nabízených témat (vypsaná témata) je vhodné osobně konzultovat. Student(ka) může přijít i s vlastním tématem především s ohledem na

Z obhájených závěrečných prací získali autoři některých z nich významná ocenění:

  • Miroslav Duda (BP, 2013): 1. místo v celostátní soutěži ČGS studentských prací v oboru geografie (kategorie bakalářské práce), stipendium primátora Ústí nad Labem
  • Jan Jaroš (DP, 2015): ocenění Severočeské pobočky ČGS za bakalářskou práci
  • Petr Trahorsch (DP, 2016): ocenění Severočeské pobočky ČGS za diplomovou práci
  • Martin Bartůněk (BP, 2017): 4. místo v celostátní soutěži ČGS studentských prací v oboru geografie (kategorie bakalářské práce), ocenění Severočeské pobočky ČGS za bakalářskou práci
  • Miroslav Duda (DP, 2018): 1. místo v celostátní soutěži agentury Czech Tourism s kategorii „diplomové práce“ v oblasti cestovního ruchu
  • Pavel Mlýnek (BP, 2020): 2. místo v celostátní soutěži ČGS studentských prací v oboru geografie, 3. místo ceny rektora UJEP v Ústí nad Labem pro studenty za mimořádné výsledky v oblasti tvůrčí činnosti 
  • Pavel Mlýnek (DP, 2022): Cena děkana za vynikající výsledky v oblasti geografie získané v rámci řešení diplomové práce, stipendium statutárního města Teplice nejlepším studentům UJEP s bydlištěm v Teplicích

Děkuji za perfektní reprezentaci oboru geografie i ústeckého pracoviště!
 

Obecné zaměření prací:

  • Analýza a hodnocení kartografických děl
  • Tvorba map
  • Uživatelské aspekty a etika kartografické tvorby
  • Kartografická stylistika, mapový jazyk a kartografická sémiologie
  • Mapové dovednosti a jejich implementace do výuky na základních školách
  • Kulturní geografie, kulturní antropologie